PORTUGALSKO LISABON













Komentáře

  1. Zdravím tě, Dano :-)
    Poté, co jsem nedávno narazil na tvé velmi zajímavé videa (nejen) na téma život v Rusku, navštívil jsem i tvůj Instagram (jsem tam také, jako https://www.instagram.com/zdenek.vranik/ ) a nyní došlo i na tvůj weblog. Ale koukám, že tady to moc neaktualizuješ, že? Možná je to škoda. Stačilo by, vždy, když přidáš nový Vlog na svůj Youtube kanál, dát, třeba jen krátkou, anonci i zde. Ale, je to na tvém zvážení, nechci tě k ničemu přemlouvat.

    Jsem rád, že jsi vytvořila YT kanál o životě v Rusku, z pohledu studentky, která tam žije, ale zároveň zná i realitu života v Česku. YT kanálů o USA, západní Evropě, Asii apod je na internetu spousty, ale průvodkyně životem v Rusku, v češtině, to je unikát.

    Budu se těšit na tvé další Vlogy. Jestli mohu něco doporučit, zkus třeba thema GASTRONOMIE, jak se v Rusku stravují běžní lidé, co třeba jíš ty apod, neboť dobré jídlo má rád každý. Nepochybně i téma o cestování po Rusku vlakem, místní dopravou atd bude lidi zajímat.

    Mám dojem, že si se na některém Vlogu zmínila, že jsi byla i v Ostravě. Ostrava je mé rodné město. Pokud by jsi byla ochotná o své návštěvě Ostravy něco, byť jen krátkého, natočit na YT, velmi rád bych ti udělal reklamu a "ostravský" Vlog propagoval na svém weblogu OSTRAVA A OKOLÍ https://zdenek-vranik.blogspot.cz/ , udělal bych ti i promo různě na Facebooku a tak podobně. O tvém Youtube kanále by se lidé prostě měli dozvědět a já proto velmi rád něco udělám.

    Přeji hezký den, měj se prima.
    Z "ocelového srdce republiky" tě zdraví Zdeněk.
    https://zdenek-vranik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky