RAINY MOOD

Ahoj všichni ! Vítám vás u dalšího  outfitového článku  . 
Počasí nás neraduje sluníčkem a proto tato kombinace zdržených tmavo-modrých barev se nejvíc hodí . A určitě taky nezapomínejte na deštník , jelikož jsem včera malém nezmokla :)






A určitě v takovém smutném a studeném období nesmíme zapomínat na teplý nápoj , který vás krásně zahřeje . Ja jsem si v Starbucks objednala jejich novinku Late Machiatto Vanilla . Bylo to moc dobrý :)






















A teď už přejdeme k tomu samotnému outfitu . Chtěla jsem se rozepsat , ale pak jsem si uvědomila , že skoro všechny kousky pochází ze Zary . A to teda : kalhoty , blůza a kabátek . Boty jsem nedávno koupila v Destroy jsou od značky :

A tašku , kterou jste už mohli vidět v mém článku o favoritéch , je objednána z Asos.com.













Tak jo, doufám , že se vám můj dnešní outfit líbil . Mějte se zatím krásně ❤️

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky