BEIGE COLOURS







Vítám vás u nového outfitového článku . Jak už asi víte , tak tento týden v Praze bude probíhat Mercedes Benz Prague Fashion Week. Proto jsem se nechala ostříhat v Toni&Guy a mužů říct , že moc se mi moje nova proměna líbí a určitě vám mužů doporučit , mají tam profesionální kadeřníky .























        Dneska jsem se taky zúčastnila Fashion Performace By Ado , kde byla představena kolekce 
        mladých designérů . A vzhledem k tomu , že v Praze je mega zima , potřebovala jsem se obléct        stylově , ale na druhou stranu , abych úplně nezmrzla . Zvolila jsem tento krásný bežový kabátek , botičky, pruhovanou šálu a baťoh , které jsem objednala na Zootu . 

















A zároveň vám chci ukázat fotografie kolekce v La Gallery Novesta , které jsem nafotila .





Doufám , že se vám můj dnešní outfit líbil . V rámci probíhajícího Fashion Weeku budou články častěji . Jinak zatím se mějte krásně . Těším se na vás v dalším článku .
Mějte se krásně
Dana 

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky