JARNÍ INSPIRACE ☀

Ahoj všichni ! Ja vás vítám u nového postu :) 
V dnešním článku vám chci připomenout , že za chvíli bude jaro . A to znamená , že příroda se začne probouzet, příjemné teplo nás začne obklopovat  a k tomu přijde i krásná nálada . A zatím kousek inspirace pro vás , mé přátele ! 





Jelikož sluníčko začne svítit víc , tak si určitě vytáhnou své béžové lodičky , které jsou nejen pohodlné , ale i krásně doplní tento outfit . 





Pro pro jasnění svého outfitu , jsem si na černou kombinaci trička a džínů oblékla broskvovou  košili a vše doplnila stříbrnými boty , které celý outfit rozjasní . 






Červená rťenka , pohodlné černé šaty a úsměv , je pro jaro to nejlepší :)








Komentáře

  1. Ty kytičky jsou krásné já jsem si dnes dostala od budoucí tchýně krásný petrklíč a od mamčina přítele krásné tři hiacintky, takže taky už máme doma kousek jara.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee to je krásné , tak si ten začátek jara můžeš užit už teď ☀️

      Vymazat
  2. Já plánuji nějak jarně vyzdobit pokoj a napsat na to i diy článek) <3 krásný první outfit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji . To je dobrý nápad si provést změnu v pokoji a naladit se na teplo :)

      Vymazat
  3. Nádherné fotografie, sice nám zrovna dneska nasněžilo, ale naladily mě naprosto jarně.

    Dívka z venkova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost :) , tak neboj určitě si ještě jaro užiješ

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky