Vintage black


Ahoj všichni! Krásný den ! Dnes jsem se chtěla projevit v docela jiné kombinace oblečení a fotek. Proto jsem si na sebe vzala černý vršek , roztrhlé džíny z Topshopu , pruhovaný kardigán ze Zary a dokončila jsem můj outfit zcela neobyčejnými sandálky z Alda. Vybrala jsem si ten nejstarší barák pro udělání spíš vintage fotek. 
________________________________

Hello everyone! Good day! Today i want to show absolutely another combination clothes and photos.
I wore black top, jeans from Topshop, cardigan from Zara and i finished my outfit with sandals from Aldo. For photoshoot i have chosen the oldest flat to create the vintage atmosphere .









Doufám , že se vám dnešní outfit líbil, jinak přeji krásný den!
So i hope that you like today's outfit and wish you the best day ! 

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky