CHERRY MOOD


Krásný den! V dnešním outfitu jsem chtěla se s vámi podělit o kousek léta. Jo jo už jen chvilka a máme to nejkrásnějši období!☀️.  
Na sebe jsem si dala růžovou košili od Reserved a moje love této sezóny džíny, které jsem našla v Topshopu . Takový vintage kousek . 
_________________________________________________________________________________
Hello friends! In this outfit i want to share with you a little bit of summer. Yeah, just a moment and we have the most beautiful season! For today's look I took a pink shirt from Reserved and jeans which became my love this season. I found them in Topshop. Such a vintage piece....



















                                                               Jinak se mějte suprově ...
                                                           ________________________
                                                                    Have a great day...

Komentáře

  1. Outfit je moc krásný a sluší ti. Ta první fotka je úplně perfektní! Připomíná mi fotky z USA :)) A ta fotka s pampeliškou, je taky skvělá :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky