AN EXPLOSION OF COLORS

Ahoj všichni! Barvy ovládly me ... Dlouho jsem se snažila udělat podobný focení ... Poslední dobou mě moc lákají zrovna takový graffiti 
Hi everyone! Colors dominate me.I have long time tried to do a similar photo shoot.Lately I'm very attracted just such graffiti ...

V dnešním "street looku" se chci věnovat spíš zeleným odstínům
In today's "street look" i want to focus more to green shades

  Schválně jsem si vybrala žlutou barvu šátku a botiček , které ředí monotónní království zelene...
  I deliberately chose a fellow scarf and shoes , which dilutes the monotonous green kingdom ...




Ještě mám pár slov k outfitu...
Bunda,šála,kalhoty -Zara
Boty -Timberland
____________________________________________________
Jacket, scarf and trousers - Zara
Boots- Timberland


Děkuji moc, doufam ,že se vam dnešní příspěvek libil! Jinak se mějte krásně, uvidíme se příšte...
Thank you very much , i hope that zoo like today's post...so have a great time and see you soon!

Komentáře

  1. Moc ti to sluší :)

    ~~~~
    Budu ráda když navštívíš můj nový blog a zanecháš nějaký milý komentář :') ♥
    http://lehoneyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. dekuji mocinky, urcite se podivam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/co-dela-hevi-hevikem.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky