My Outfit december

It All Started Here...
Krásné odpoledne! Představuji Vám můj nový blog! Měla jsem hodně nápadů, ale neodvážila jsem je uskutečnit. A je to tu! 
O čem můj blog bude? No to by zajimalo i mě:), hledám svůj styl a budu tu publikovat články, které mě charakterizují. Tak, první článek už je hotový . 
MŮJ OUTFIT ZIMA 2014
Jo opravdu je to zima :) je prosinec a u nás je takové tepličko . 
Šla jsem k moři ,příjemná atmosféra , svoboda ,pěna mořských vln , co by mělo inspirovat víc ?




Můj outfit je docela jednoduchý. Oblékla jsem si na sebe šedý svetřík od Bershka , cardigan od Reserved, džíny od Pull&Bear a nahrdelník od Claires , je to kolekce Katty Perry.
Rabbit time :)


Moje favoritka je balzám na rty od L'Occitane .

Breathing in the warm air...

Věčnost můžu stát a dívat se někam do dále !
Mějte krásný večer❤️

Komentáře

  1. Krásné fotečky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/co-dela-hevi-hevikem.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky