Faur fur coat&Sea salt...




Faur fur coat&Sea salt...


Ahoj vsichni! V ocekavani Silvestra ,jsem se zase sla projit plazi a spolecne s tim jeste vyfotit muj "zimni" outfit.
Jestli jeste nevite tak uplne zboznuji more, i kdyz mi umrznou vsechny koncetiny :D , budu tu sedet a divat se nekam do dale , snit o necem prekrasnem ... v tento okamzik mam rada vsechno na svete...
Ale i presto bych chtela venovat minutku na popsani myho outfitu. Dneska jsme se citila na vintage .  



Hlavni pecka je kabatek , ktery jsem koupila v Zare, svetrik take ze Zary , dziny-vintage- Pull&Bear, retizek z Claries , prstynek z SIX.



















 I kdyz dneska nebylo hodne psani, presto doufam , ze se vam muj ouftit libil. Krasne si uzijte Silvestra a  Novy Rok . Mam vas moc moc rada a tesim se na dalsi prispevek...
Krasny den 
DANNY
AHOOJ 




Komentáře

  1. hezkej kozisek, take jsem si letos jeden poridila a tesim se az v nem vyrazim. Hodne stesti v r 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji moc)) at ti tvuj kozisek taky krasne nosi
      a stastne proziti 2015 !
      Preje Danny

      Vymazat
  2. Outfit sa mi neskutočne páči. Fotky sú tiež jedna radosť. Jediné čo mi vadilo sú smajlíky v texte resp. smajlík a chýba mi tam diakritika. Inak všetko skvelé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji moc , a taky za kritiku , určitě budu vedět na cem se mam zpravit, já nežiju v Čr tak s tou diakritikou je trochu problém
      Měj se krásně)

      Vymazat
  3. Ahoj,pekný článok a ešte krajší outfit :)
    Na mojom blogu prebieha GA,budem rada ak sa zúčastníš. :)
    http://sueladyblog.blogspot.sk/2015/01/novorocna-giveaway-2015.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc
      Jo jasně juknu se na tvojí soutěž
      Jinak krásný večer

      Vymazat
  4. Naozaj dokonalý outfit! ♥
    Zbožňujem takéto nevšedné veci :)

    http://beingasanmonica.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc, pořad se snažím experimentovat s outfity
      Měj se krásne
      Danny

      Vymazat
  5. Úžasný outfit, vážně krásný! Kabátek je naprosto úžasný, moc se mi líbí celá ta kombinace, no a ty boty jsou taky bomba! A fotky jsou taky parádní, mají svou atmosféru:)
    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc , tvoje slova mě strašně potěšily
      Krásný den

      Vymazat
  6. Skvělý outfit :-) Kabátek se mi líbí nejvíc :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/co-dela-hevi-hevikem.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky